podi és podi

mercoledì 13 agosto 2008

univers lligat I


Les casualitats són, com el seu nom indica, casuals. ...O no? Aquí, no entraré a debatre les posibles implicacions de les mateixes o les implicacions que a mi m'agradarien ni res d'això, només n'exposaré dues:

..


Fa uns dies, anant cap a la feina amb bicicleta, vaig mirar el compta-quilòmetres total -cosa que no faig mai- i vaig veure que portava 1212 km fets des que el tinc. Quan vaig tornar a mirar el compta-quilòmetres parcial, el que porto sempre, vaig veure que portava fets 12,12 km!!!
.

..

Dos o tres dies després, peso a la feina un paquet i veig que la bàscula marca 2460 g. Aleshores, prenc les mesures per tal de calcular el pes volumètric, (Alt*Ample*Llarg)/6000 i veig que la quantitat obtinguda és 2460 g!!!
..
podi-.

Nessun commento:

Posta un commento