podi és podi

venerdì 18 settembre 2009

Univers lligat XVI - Sincronicidades

CAT

L'UNIVERS LLIGAT de vegades sembla DESLLIGAT, i en aquesta deslligadura rau també part del seu lligam...
Hi havia una porta que no tancava bé; quedava mig oberta degut a que una frontissa havia començat a fallar. I quan una frontissa d'un moble falla... Ja fa anys que no intento anar a comprar-ne una altra d'igual. Total, per a sentir allò de "...buff. Això,... cada fabricant utilitza el seu model particular i no acostumen a haver-ne dues iguals. No en trobaràs enlloc!!".

I és veritat, no acostumen a trobar-se'n enlloc. Un nyap per a sortir del pas pot consistir en col·locar un petit imant a una de les vores interiors de la porta en qüestió. L'imant acostuma a anar al moble pròpiament dit i un petit ferret a la porta. Quan tanquem aquesta, ferro i imant es toquen i resten atrets de tal forma que la inèrcia que la porta tindria per obrir-se degut a la malmesa frontissa queda contrarestada i la porta roman tancada.

Feia més d'un any havia intentat practicar aquesta solució en una altra porta, no d'un moble, sinò una porta. Vaig comprar els imants i finalment vaig acabar adoptant una altra solució: vaig acabar introduint una petita balda. Per tant, avui, només em calia recuperar els imants no usats en aquella ocasió.

Ha estat una feina inútil, intentar recuperar-los. No han aparegut enlloc que podien estar, com ara caixes d'eines, un calaix d'andròmines,... Al final n'he comprat un altre a la ferreteria del barri.

Havent sopat, l'he posat fàcilment i m'ha sobrat una peça (havia de sobrar; ara no bé al cas el perquè). Quan he anat a desar la peça sobrant a la capsa d'eines... FLAASSHH; allà, ben posadet i ben visible, es trobava l'imant que m'he passat una bona estona intentant trobar. Era al lloc on vaig mirar diverses vegades...!!!

És un problema d'atenció mental al moment d'intentar fer la troballa...? És el nostre entorn que té els seus propis plans sobre què farem o deixarem de fer indenpendentment de la nostra pròpia iniciativa...?
L'univers lligat...

podi-.

1 commento: