podi és podi

domenica 8 febbraio 2009

Univers lligat VI - sincronictats



Dissabte passat m'havia compromés a ajudar en la instal·lació d'un router per tal que l' ordinador d'un amic tingués connexió ADSL. Sembla ser que portava un dia barallant-se amb el tema i, malgrat tenir funcionant la línia telefònica lligada al mateix servei, no aconseguia connectar-se a l'internet.
-
Estava a punt de sortir cap a casa seva i a punt de tancar el meu ordinador que vaig adonar-me que acabava de predre la meva connexió a l'internet. Vaig intentar restablir-la tocant aquí, allà, reiniciant,... fins que finalment vaig haver de trucar al servei d'assistència de la meva companyia i m'ho van acabar de resoldre. Ells mateixos no sabien ben bé què havia passat però van canviar-me uns no sé quès i ja va funcionar. Això, no m'havia passat mai abans.
-
Quan vaig arribar a casa del meu amic tenia un curset avançat i obligat de "xarxes disponibles" "connexions fallides" i "configuracions de xarxes inalàmbriques". Malgrat tot, finalment també vam trucar al servei tècnic. En aquest cas, tot consistia a tocar un botonet que enlloc deia per a què servia.
-
Són les sincronicitats de l'Univers...
-
podi-.

Nessun commento:

Posta un commento