podi és podi

sabato 14 novembre 2009

Vall de Sant Nicolau







La vall de Sant Nicolau, al Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.

  Era a l'any 2006 -setembre- que pujàvem a l'Aüt i vèiem aquesta perspectiva de l'esmentada vall.

  La primera excursió que definiria que jo faria excursions al futur va ser un anar i tornar a l'estany de Sant Maurici des d'aquesta vall, a l'agost de 1991. 9 hores de caminar, un barret que no em vaig posar en tot el dia i una insolació que es manifestà l'endemà. Un bon gust, malgrat tot.
podi-.

2 commenti:

  1. penso que m´enrecordaré tota la vida d´aquesta excursió.
    suposo que recordeu que vaig perdre el meu gore ,amb les claus del cotxe i mòbil.
    un mes i mig mes tard el floren i jo el vem trobar,ja estava descolorit i menjat p´els cargols"bon profit"jo pensava que nomes menjaven herva.
    també sempre recordare aquell malaguanyat taxista que em portà les claus molt mes ràpid que es pugui imaginar en fernando alonso.

    RispondiElimina
  2. Ja tornaren algun dia, però per la ruta normal si us plau!!!!!!

    Per un costat, va ser un cap de setmana ben maco, bon paisatge, bona companyia i bon menjar.
    Per altre, us recordeu del individú del camping.Quin persontge, que portaria en aquella motxilla, us enrecordeu??? i sense calefacció!!!

    RispondiElimina